سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخابرات و سازگاری با FM چیست ؟

telecoil یا tcoil یک ویژگی بی سیم است که سیگنال های الکترومغناطیسی را از تلفنهای سازگار یا اتاقهای حلقه ای دریافت می کند. این فناوری مدتهاست که در سمعک وجود دارد. از آنجا که سیگنال مورد نظر بدون استفاده از میکروفون به پردازنده سمعک هدایت می شود ، تله کویل می تواند ضمن از بین بردن احتمال بازخورد ، نسبت سیگنال به نویز را بهبود بخشد. اجراهای عمومی ، تورها ، نمایشگاه ها و خدمات عبادی معمولاً برای افراد دارای کم شنوایی از طریق telecoil قابل دسترسی است.

سازگاری با تعدیل فرکانس (FM) یک ویژگی بی سیم است که سمعک را قادر می سازد تا با سیستم FM ، گاهی اوقات از طریق یک ضمیمه ویژه به سمعک موسوم به بوت ، متصل شود. فروش سمعک زیمنس در سایت های معتبر می تواند کمک کننده شما باشد. از سیستم های FM می توان به تنهایی یا با سمعک استفاده کرد. مانند تله کویل ، سیستم های FM بدون ایجاد حلقه بازخورد در سمعک ها ، نسبت سیگنال به نویز را بهبود می بخشند. سازگاری با FM به ویژه هنگام انتخاب سمعک برای کودکان بسیار مهم است زیرا این سیستم ها معمولاً در محیط های آموزشی استفاده می شوند تا اطمینان حاصل شود که صدای معلم بالاتر از صدای کلاس شنیده می شود.

سیستم های میکروفن جهت دار

سیستم های میکروفن جهت دار برای تقویت صداهایی که از جلوی صاحب استفاده می شود و کاهش صداهای از جهات دیگر طراحی شده اند. طراحی های مختلف سیستم کم و بیش صداهایی را که از پشت فرد استفاده می کند مسدود می کند. این سیستم ها درک گفتار را در نویز زمینه بهبود می بخشند. رضایت برای سمعک های دارای سیستم میکروفون جهت دار بیشتر از سمعک بدون آن است.

کاهش صدای دیجیتال

سیستم های کاهش نویز دیجیتال سیگنال را تجزیه و تحلیل می کنند تا مشخص کنند حاوی نویز ناخواسته است. اگر این صدای ناخواسته شناسایی شود ، این سیستم سطح سر و صدا را کاهش می دهد. این ویژگی باعث می شود صدای پس زمینه یا محیط کمتر آزار دهنده باشد و راحتی گوش دادن شما را افزایش دهد. ثابت شده است که کاهش صدای دیجیتال توسط دارندگان سمعک ترجیح داده می شود.