سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های پوشاندن وزوز گوش

پیچیده ترین سمعک ها دارای ویژگی های پوشاندن وزوز گوش هستند. متخصص شنوایی سنجی کلینیک سمعک تهران صفیر یا سایر ارائه دهندگان مراقبت از شنوایی می توانند از آنها بخواهند صداهایی را منتشر کنند که وزوز گوش یا صدای زنگ گوش شما را پوشانده است. (اما برای بسیاری از افراد مبتلا به وزوز گوش ، به سادگی تقویت صداهایی که با سمعک از دست داده اید ، می تواند وزوز گوش را به حداقل برساند ، که غالباً هنگامی که فرد دچار کم شنوایی مربوط به سن می شود ، ایجاد می شود.

فناوری پایه سمعک

اگرچه توسط رایانه قابل برنامه ریزی است ، اما سمعکهای اساسی تنظیمات محدودی را برای تنظیم دقیق متناسب با الگوهای غیرمعمول کاهش شنوایی دارند. همچنین کمتر از سمعک های دارای فناوری پیشرفته قابل تنظیم و خودکار هستند.

سمعک های دیجیتال اساسی همچنین به طور کلی شما را ملزم به تنظیم برخی از تنظیمات دستی در برخی موارد خاص مانند گوش دادن به بالا یا پایین کنترل صدا یا فشار دادن یک دکمه بر روی سمعک ها برای کاهش سر و صدا از پشت سر می کنند.

موارد زیر نمونه ای از ویژگی هایی است که معمولاً در فناوری پایه سمعک وجود دارد.

سمعک بی سیم

فناوری بی سیم به دو سمعک اجازه می دهد تا به جای اینکه مانند دو دستگاه مستقل عمل کنند ، به عنوان یک سیستم کامل با هم کار کنند.

سمعک های بی سیم همچنین قادر به برقراری ارتباط بی سیم با دستگاه های خارجی هستند که اغلب از طریق بلوتوث ، تله کویل هایی که با حلقه های شنوایی کار می کنند و سیستم های تعدیل فرکانس (دو مورد اخیر که در زیر بحث خواهیم کرد) هستند.

در حقیقت ، فناوری بی سیم سمعک را به دو روش بهبود می بخشد:

با بهبود نحوه اتصال سمعک ها با یکدیگر (سمعک های مدرن اکنون می توانند صدا را به عنوان یک جفت مشترک به جای جداگانه ارائه دهند)

با ایجاد سهولت در برقراری ارتباط با دنیای اطراف و همچنین دستگاه های مورد علاقه خود مانند تلفن های هوشمند

اینجا را کلیک کنید